A magyar élelmiszerek versenyképességének a növelése a témája
az Élelmiszerklub Műhely következő, hetedik rendezvényének.
Keressük a válaszokat, miért veszítenek piacot belföldön a magyar
élelmiszerek és hogyan növelhetők az eladások az egyre erősebb
hazai versenyben.
A téma aktuálisabb, mint valaha. Kornai János professzor a Magyar Tudományos
Akadémián a napokban tartott előadásában hangsúlyozta: “Nem az segít
rajtunk, ha mindenáron magyar árut veszünk. Ez súlyos károkat okoz
a magyar fogyasztónak. Az segít rajtunk, ha minél előnyösebben vásárolunk,
és előmozdítjuk a magyar termékek versenyképességét.” (forrás: hvg.hu)

Az Élelmiszerklub Műhelyben a magyar élelmiszerek versenyképességéről
az előadóink: GKI gazdaságkutató, AKI agrárkutató, kereskedelmi szakember
és marketing tanácsadó; moderátorunk értékesítési szakember.
A programot az előző műhelyen kialakítottak szerint tartjuk meg: az előadások
30 perc hosszúak és mindegyik után közvetlenül 20-20 perces beszélgetési
lehetőség van az előadókkal.

VII. A magyar élelmiszer-ágazat versenyképessége
Miért veszítenek a magyar élelmiszerek?
Hogyan növelhetők az eladások a versenyben?

Időpont: 2012. április 18. szerda
Helyszín: Hotel Ibis Budapest Centrum

* A magyar versenyképesség és az élelmiszer-gazdaság
* A versenyképesség és a piacra jutás javításának lehetőségei. A külpiaci
tapasztalatok elemzése
* Miért veszítenek a magyar élelmiszerek a hazai élelmiszer-kereskedelemben?
* Hogyan növelhetjük marketing eszközökkel az élelmiszerek versenyképességét?

További részletek a honlapon:
http://elelmiszerklub.us4.list-manage.com/track/click?u=51d5c269bb2262b2ad2d8c31e&id=a037780b5a&e=a4af2b10b0

Az előző műhelyrendezvényekről a beszámolók és az előadások:
http://elelmiszerklub.us4.list-manage.com/track/click?u=51d5c269bb2262b2ad2d8c31e&id=12cee2044a&e=a4af2b10b0

Élelmiszerklub Alapítvány

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn