A BASF Hungária ötödször nyeri el az elismerést. A Business Superbrands elismerést olyan hazai márkának ítélhetik meg, amelyek nem közvetlenül a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki. A BASF Hungária idén újra a kiválasztottak közé került, így a Business Superbrands 2013 díj büszke tulajdonosa. A Magyarországon kilencedik éve működő Superbrands program mellett első alkalommal 2008-ben díjazták az üzleti szektor (B2B) szereplőit. először 2008-ban kapott Superbrands elismerést. Ezt akkor a vállalat Agrodivíziója érdemelte ki, majd a követő évben már a cég egésze nyert Business Superbrands védjegyet.
Az idén hatéves a Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.

Share on Google+Tweet about this on TwitterShare on TumblrShare on Facebook